NEED FOR SPEED[1986] NEED FOR SPEED[1986]

komentáře | popis | fotky | ŠKODA 120 GLS | 20.03.19 21:32 | 200x v oblíbených
Ještě jsem pořád tady 2019




Viktor Sheen & Renne Dang - Mladí a Opilí




ENGINE"

- 781.135 -

- karburátor sedr 136

- rozdělovač p. Urbi

- svíčky Brisk D17YC

- oil (castrol magnatech 10W-40)

- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem



PŘEDNÍ NÁPRAVA

hřebenové řízení

stabilizátor 19mm p.Svozil

přitvrzené tlumiče p.Kúrka

závodní okruhové pružiny SpeedPRO



ZADNÍ NÁPRAVA

kyvná náprava

nové silentbloky podélných ramen

pružiny seříznuté o 1 závit

přitvrzené tlumiče p.Kúrka



PNEU

Michelin energy 165/70 R13



PROVOZNÍ KAPALINY



- chladící směs (G 48 + des. voda)

- brzdová kapalina DOT4

- převodový olej PP80



Škodovky 2016




3. CS ZRAZ - Lubina 2015










DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]





NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:

01:00:04
13.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Groopi: Já se vezl na sériovém rapidu s vlečkou a s převodem 3,9 a to ticho mě Deprimovalo a hodně. Pak jsem se vezl Rapidem Čokina a Bibenduma 130 LR a to bylo už jiné kafčo, ale tam je to někde jinde skrz svody a příčnej výfuk. Já osobně mám hlučnost velmi rád 32 32 sešlápnu plyn a slyším ten rachot, jak strojovna, převodovka a náprava začali společně pracovat 167
upraveno 8x, naposled 13.01.2012 01:14:56
00:39:53
13.01.2012
haso
-> Groopi: a namontuje nejaky iny vyfuk a je po tichu 1
00:36:26
13.01.2012
Groopi
-> ŠKODA 120 GLS: Tome, nejsom zástanca ani kyvky a ani vlečky ale poviem ti to že ako sa odvezieš na dobre porobenej vlečke tak už iné ani chceť nebudeš... Ja sa tiež zatiaľ hrám z kyvkou ( tak nejak sa musí začať ) ale v budúcnosti moje auto vlečka nemine takže tak. Ja som sa bol odviezť na kamarátovej papierovo 120 GLS podobného vzhľadu ako máš (kastla tá istá len znížená a mám tam fávo) ty a má tam vlečku a nevieš si predstaviť to krásne ticho vlečky a jej vlastnosti na ceste, je to paráda proste. Poviem ti že je to lahodné, vyskúšaj sa odviezť na aute z vlečkou a uvidíš sám.
upraveno 1x, naposled 13.01.2012 00:41:48
22:42:11
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
PROTO JSEM TOHO NÁZORU, ŽE NA TOTO KYVKA STAČÍ, ALE URČITĚ NEBUDE ŠPATNÉ, KDYŽ BUDU MÍT VLEČKU DOMA SKLADEM 4 6
22:36:36
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> peti: -> dakar.cz: -> tunerlada: zřejmě máte pravdu, dokud nevyzkouším, tak nepochopím o čem to je mít vlečku 6 závodní auto na ostrou jízdu z toho přímo nechci mít, spíš jen na takovou svižnou sportovní jízdu na cestách, aby to dobře sedělo na silnici a bez problému z toho šlo tahat 120-130km/h a někdy

i 150km/h 167 s převodem 4,22 a pneu 175/65, aby to mělo i nějaké to lepší zrychlení no a nějakého toto vačičáka 25
upraveno 3x, naposled 13.01.2012 00:26:05
22:20:48
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> dakar.cz: přesně jak píšeš Marťas : Zvenku sériový MI GLS vzhled,interiér taky,maximálně lepší sedáky, a jen to bude mět lepší podvozek a silnější motor. 4 4
20:51:10
12.01.2012
peti
-> ŠKODA 120 GLS: bol som druhy nazarytejsi kyvkar po minnovi na virte, s kyvkou som nemal ziadny problem, o vlecke som ani nechcel pocut ( som si rbil vzdy srnadu, ze sak nemem tazne naco mi je vlecka 3), mal som v plane robit GO náprav a pekne si repasnut aj kyvku, nemal som problem s olejom tecucim do brzd, ani polosi sa mi nelamali, auto sedel na ceste dobre, vsteko hovorilo preto aby som nechal kyvku, ale raz sa kumne dostala vlecka ( este aj vtedy som stale chcel repasnut kyvku, to bolo v case ked minno zacal chystat vlecku), ale nakonec sa to vyvinulo tak, ze som predsa repasol vlecku a uz pol roka ju jazdim ,a doteraz sa bucham do hlavy ze som to nemenil skor, jazdne vlastnosti a hlucnost su neporovnatelne, jak pisu ostatny kym neskusis neuveris, tak ja by som ti urcite vymenu za vlecku urcite doporucil4
20:35:28
12.01.2012
dakar.cz
-> tunerlada: zas na druhou stranu,když to udělá dobře taky to nebude nejhorší. Zvenku sériový MI GLS vzhled,interiér taky,maximálně lepší sedáky, a jen to bude mět lepší podvozek a silnější motor.
20:27:06
12.01.2012
tunerlada
J3STER 12.01.12 10:47:52 napsal:

→ ŠKODA 120 GLS: Než takové šílené předělávky si

sežeň rovnou 130ku. Aspoň to budeš mít legální.4
já bych se ktomu i přiklonil jednu sem tu i nabízel.. na jednu stranu je to pořád serie na normální ježdění a na sportovnější jízdu to moc není ale příjde mi to prostě tak nějak škoda když je to v pěkném stavu to předělávat .. ale to je jen můj názor :)
20:19:14
12.01.2012
dakar.cz
-> J3STER: a proč by měl vrážet peníze do motoru 120,když stejný výkon dostane za zlomek ceny z Favorita. Navíc dílů do těch motorů ještě je,všude je mají narozdíl od 120,motor samotný sežene na prvním vrakáči a ještě si může vybírat. A vůbec je to motor modernějši,lepší konstrukce,kvalita... Já bych šel do Favorita,když už chce mět něco výkonějšího.
20:04:07
12.01.2012
dakar.cz
-> ŠKODA 120 GLS: no a řídil si někdy auto s vlečkou,že to můžeš porovnat? Já jsem měl jak kyvku,tak vlečku. A můžu ti říct,že je to nebe a dudy. Samozřejmě při normální jízdě pro rohlíky to nepoznáš,ale při trochu ostřejší jízdě už jo. A jestli z toho chceš mít sportovní auta,tak asi pomalu jezdit nebudeš:-) Neříkám,že je to nejlepší náprava,ale určitě je to aspoň náprava než dvě trubky s kolama na konci.. Jo,jezdilo se na tom rally,ale taky se dřív jezdilo s kočárama. To je vývoj..
10:57:47
12.01.2012
J3STER
-> ŠKODA 120 GLS: Pak dej jenom pětikvalt, a možná čtyřpístky. Motor si sežeň z posledních modelů 120tek se sinějším blokem , nejlíp LS, a do něj si nech poskládat něco silnějšího s 260kou vačkou.4
10:49:41
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> J3STER: Nechci, chci investovat prachy, jen to tohoto auta 179
10:47:52
12.01.2012
J3STER
-> ŠKODA 120 GLS: Než takové šílené předělávky si sežeň rovnou 130ku. Aspoň to budeš mít legální.4
10:40:45
12.01.2012
minno
-> ŠKODA 120 GLS: na kyvke nie je nič zlé.....akurát ako píšeš, ideš riešiť presakujúci olej do bŕzd? Tak toto je večný kolotoč a nikdy nevieš, či sú zadné brzdy suché alebo nie. Omnoho lepšie riešenie ako dávať kotúče na kyvku je mať brzdy stále suché, zabehnuté a v 100% stave na vlečke :) Potom aj bubny brzdia veľmi pekne.

Áno, na kyvke sa tiež jazdili závody, ale to bolo kedy? Vlečka je jazdnými vlastnosťami predsa len pred kyvkou o kus ďalej.....
10:19:48
12.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> havlik: díky za náhled toho jak to vypadá 4 6 -> minno: no nic moc, vy těch dílů máte mnohem víc 2 -> dakar.cz: určitě máš pravdu, ale já furt nevím, co na té kyvně všichni pořád vidíte špatného, od Aceboss jsem slyšel, že na kyvce škodovky lítali rally, když nebyla vlečka, navíc s vlečkou jsou taky problémy, není to žádná božsky osvícená náprava 8 a když teď před technickou chci dělat výměnu gufer na kyvce, aby m i olej necákal do bubnů a pak se mi minimálně rok, nechce dávat jiná náprava, já nespravuji věci, abych je v zápětí vyhodil z auta ven...
upraveno 2x, naposled 12.01.2012 10:22:10
09:21:52
12.01.2012
dakar.cz
-> ŠKODA 120 GLS: Tome než kotouče,radši bych řešil vlečku. Protože jestli z toho chceš mět sporťáka,tak na kyvce by to bylo stejně nic moc. První bych fakt udělal podvozek a ten pořádně odladil a až potom zkoušel brzdy a motor. Zatím ti ty bubny vzadu budou stačit. Když to bude v parádním stavu a ve předu budeš mět čtyřpísty,bude to brzdit až až:-)
09:08:45
12.01.2012
minno
-> havlik: z technického hľadiska mi jej jasné že to možné je, ale ja by som veru do toho nešiel. Je to taká divná kombinácia.
09:04:18
12.01.2012
havlik
Extreme Tyres